Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Jeśli zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań naszych klientów, oferujemy możliwość zwrotu. W tej sytuacji prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości na adres: onemanfromcracow@gmail.com. Po otrzymaniu wiadomości o chęci dokonania zwrotu, prześlemy formularz z wersji elektronicznej do wydrukowania, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki ze zwracanym artykułem.

Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki bez podawania powodu. Artykuły muszą posiadać wszystkie etykiety i znajdować się w nienaruszonym stanie.

Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres:

Adrian Nowak ATELIER
ul. Ślusarska 8/130
30-710 Kraków

Należy mieć na uwadze, że spersonalizowane produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

REKLAMACJE

W trakcie dostawy zamówienia przez kuriera, należy sprawdzić czy przesyłka nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W sytuacji widocznych uszkodzeń opakowania należy odmówić przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktować się z nami wysyłając wiadomość na adres: onemanfromcracow@gmail.com.

Jeżeli zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji zakupionych przez Państwa artykułów na adres: onemanfromcracow@gmail.com.
  2. Po otrzymaniu informacji prześlemy elektroniczny formularz reklamacyjny oraz podamy adres na jaki należy odesłać przesyłkę. Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący.
  3. Do reklamowanego produktu należy dołączyć dowód zakupu lub elektroniczne potwierdzenie transakcji.
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  5. W przypadku uwzględnienia reklamacji uiszczona przez Klienta kwota zostanie zwrócona w całości wraz z kosztami dostawy produktu do Klienta oraz zwrotnego dostarczenia wadliwego produktu do Sklepu, które poniósł Klient. Zwrot zostanie dokonany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni przy użyciu tego samego sposobu płatności, który Klient wybrał przy zapłacie, chyba że Klient wyraźnie wskazał inny sposób zwrotu środków i o ile jest to możliwe technicznie po stronie Sklepu.
  6. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji z tytułu rękojmi, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

Więcej informacji na temat Polityki zwrotów i reklamacji lub prawa do rezygnacji z zakupów można znaleźć w sekcji Regulamin.